Złote zasady projektowania gier — kiedy się ich trzymać a kiedy je olać

Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach Ruchu Projektantów Gier, które odbędzie się w poniedziałek 26 maja o godzinie 18:30, w sali L125 BT. Podczas spotkania Robert Podgórski wygłosi prelekcję „Złote zasady projektowania gier — kiedy się ich trzymać a kiedy je olać”. Robert jest założycielem poznańskiego studia BlackMoon Design, autorów m. in. The Few. Z ich twórczością można zapoznać się bliżej tutaj: http://blackmoondev.com.Read more

O projektowaniu gry mobilnej cz. 3 — kilka słów o publikowaniu/Rola producenta w tworzeniu gier

Zapraszamy na spotkanie, które odbędzie się w poniedziałek 19 maja o 18:30, w sali L125 BT. Tym razem posłuchać będzie można dwóch prelekcji. Na początek trzecia i ostatnia część cyklu wykładów Jakuba Rojka — „O projektowaniu gry mobilnej cz. 3 — kilka słów o publikowaniu”, czyli o tym, że zaprojektowanie i stworzenie gry to wcale nie koniec wyzwań. Następnie Krzysztof Lewicki podczas prelekcji „Rola producenta w tworzeniu gier” opowie o tym, kim właściwie jest osoba producenta i dlaczego jej obecność bywa bardzo przydatna. Wykład po części inspirowany jest doświadczeniami z pracy nad grą…Read more