Za tydzień we wtorek (26.04.2016) o godzinie 18:30 w sali L125BT odbędą się warsztaty z silnika Unreal Engine 4. Na prelekcji przedstawione będzie wprowadzenie do silnika UE4. Omówiony zostanie interfejs oraz pokazane w jaki sposób z niego korzystać jeśli korzystało się dotychczas z Unity. Stworzymy także prostą grę z wykorzystaniem Blueprintów. Mateusz Pusty – niezależny twórca gier, Microsoft Student Partner, pasjonat GameJam’ów, współorganizator Poznań Unity User Group, zawodowo zajmował się tworzeniem gier w firmach Hypnotic Ants i Knoocker wykorzystując Unity oraz Unreal Engine 4.

Przewidywany czas trwania: 2h
Wymagany laptop z zainstalowaną najnowszą wersją Unreal Engine 4. W sali może nie być wystarczająca liczba gniazdek, dlatego prosimy o zabranie ze sobą listw.

Edit: Podczas warsztatów będą wykorzystywane tylko standardowe assety Unreal Engine, dlatego nie trzeba pobierać dodatkowych elementów.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


5 + pięć =