Już we wtorek odbędzie się kolejne spotkanie koła Ruch Projektantów Gier. Tym razem temat: „Programowanie w C++ w Unreal Engine” przybliży nam Marcin Polaczyk. Spotykamy się w sali 125BT 13. grudnia o godzinie 18.30! To ostatnie spotkanie w tym roku, jeśli więc macie jakieś sprawy, które chcielibyście przedyskutować twarzą w twarz, także serdecznie zapraszam. Poniżej szczegóły dotyczące prelekcji.

————

Szczegóły:
Jeśli próbowałeś budować logikę gry w blueprintach i chcesz zejść poziom niżej, ten wykład będzie dla Ciebie. Omówimy strukturę kodu silnika, proces budowania, zarządzanie pamięcią, różnicę między klasycznym C++ a tym w UE4, logikę multiplayer i wiele innych zagadnień.

Wymagane:
Podstawy C++, podstawy UE4 (Blueprinty).

Wykład poprowadzi Marcin Polaczyk: absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Poznańskiej. Programista od 13 roku życia, od 3 lat związany z branża gier. Od początku kariery przywiązany do Unreal Engine 4. Obecnie pracuje jako niezależny programista wykonując fragmenty gier dla większych studiów. Żeglarz, motocyklista, nomad.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


9 × = pięćdziesiąt cztery